wtorek, 23 sierpnia 2016

Pożegnanie, torebki, hafty krzyżykowe ...

Witam serdecznie :)
Klamka zapadła . Jedną nogą jestem już w Anglii.
Przy okazji porządków przed wyjazdem znalazłam te torebki. 
Cudne drobne krzyżyki - point de croix. 
Uwielbiam posiadać takie skarby :))







 Muszę koniecznie pochwalić się także cudnymi obrazkami , jakie dostałam jakiś czas temu od blogowej koleżanki Zdzisi.
To bardzo zdolna i skromna osoba. Pięknie haftuje , sprzedaje niemal za darmo swoje prace.
Jeśli jeszcze jej nie znacie zapraszam do odwiedzenia jej mocno zaniedbanego ostatnimi czasy bloga:
http://mojehafty-zdzisia10.blogspot.co.uk/

A oto pierwszy z haftów - poziomkowe serce . Zdobi moją kuchnię .




I drugi, paprocie .
Jeszcze nieoprawione. 




Zapraszam na następny post , już w Anglii. Pokażę Wam kilka fajnych miejsc i kilka skarbów.
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.