wtorek, 7 stycznia 2014

Bombki i szkatułki z tkanin

Witajcie ☺
Miło mi , że moje ostatnie "wytworki"  przypadły Wam do gustu.
Dziękuję za pozostawione słowa.
A dziś, bo jakże , by mogło być inaczej -równie kolorowo.
Ostatnio pisałam , że maszyna do szycia miała tak, jak ja - przerwę świąteczną.
I dobrze, bo miałam w końcu czas na dokończenie i zrobienie kilku innych rzeczy.
Oprócz różnych zabaw rękodzielniczych z dziećmi, udało mi się także 
ozdobić kilka styropianowych bombek.
Czekały  prawie cały grudzień na swoją chwilę.
Bardzo mi się spodobał ten sposób ozdabiania,  na pewno przed kolejnymi świętami Bożego Narodzenia powstanie mała manufaktura:)
Najlepsze do ozdabiania w ten sposób są tkaniny dzianinowe , 
sweterkowe - muszą się naciągać.
A do tego mnóstwo różnych wstążek i troszkę kleju na gorąco .

Kilka czerwonych



I kilka jasnych pastelowych- szaro biała , z grzybkami i beżowo biała bombka.







Zrobiłam także te trzy szkatułki w tildowych kolorach.
Wieczka mogą być poduszeczkami na szpilki , wystarczy odwrócić zamkniecie i ukryć w ten sposób szpilki.














Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :)


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te bombki dzianinowe a pudełeczka pomysłowe. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznosci pokazujesz te bombeczki sa cudne , chyba spróbuje sama tez zrobic tylko musze poszukac kulek styripianowych pastelowe na pewno zrobie fiolety i szarosci w kolorach mojej choinki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombeczki cudne , bardzo pięknie wykonane , kolorki fantastyczne , podziwiam Twoje prace . Pozdrawiam Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne, wesole, kolorowe prace..zreszta jak zawsze..ladnie wykonane i pomyslowo ciekawe.Gratuluje Ci pomyslow.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowne bombeczki:) Szkatułki też śliczne. Kolorki, to miód na moją duszę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, chętnie bym takie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jakie cudne te bombki i te pudełeczka. Zdolne łapki masz ♡

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.