niedziela, 17 listopada 2013

Dwa misie i prośba ♥


I znów minął kolejny weekend.
Co raz bliżej do Świąt ☺
Już niedługo rozpocznie się Adwent i ruszą kiermasze świąteczne .
I w związku z tym mam prośbę . Kieruję ją do tych koleżanek blogowych, które tworzą wszelakie rękodzieło.I chciały by podarować coś ze swoich prac, nawet jedną pojedynczą rzecz, na szczytny cel.
Liczy się każda najmniejsza rzecz.
Rodzina  bardzo chorego na mukowiscydozę chłopczyka Arturka co roku organizuje kiermasze świąteczne , na których sprzedaje właśnie takie  rękodzieło, dary od serca. 
W zeszłym roku z tych pieniędzy udało się kupić kamizelkę osclacyjną, 
ułatwiającą rehabilitację maluszka.
Chwilowo blog pisany przez Mamę Arturka nie działa, ale można o nim
 i o świątecznej akcji poczytać:
TUTAJ,  i TUTAJ.

Bezpośredni kontakt z rodzicami dziecka:
na ten adres można wysyłać przesyłki.
Gabriela Szuster
ul. Kolejarzy 21/9
43-602 Jaworzno
woj. śląskie

tel. 796 977 602
gg: 40072972
mail: g.szuster@op.pl

Z całego serca dziękuję w imieniu całej Rodzinki :))



***
A ja ostatnio uszyłam te dwa misie.
Dla blogowej koleżanki Małgosi.
Miałam tylko jedną wytyczną -brąz:))
Pozdrawiam jeszcze jesiennie.














8 komentarzy:

  1. Misiaki fajne, chociaż troszkę smutne.
    Postaram się coś przesłać, choćby jakiś drobiazg, czy jest jakaś data zobowiązująca ?
    Czy mogę Twoją prośbę opublikować na swoim blogu ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiermasz odbędzie się 14 grudnia, więc myślę, że najpóźniej to przed Mikołajem.
      Oczywiście , że tak -możecie Dziewczyny kopiować to, co napisałam .

      Usuń
  2. szczytny cel , a misie bardzo fajnie wyszły :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne uszatki a te groszki dodaly smaczku cxalosci...

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze słodziaki!!! Uszyte z dużą wyobraźnią:))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczna misiowa para, w bardzo niedźwiedzich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam u BoZenki i na Pewno wyślę

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.