piątek, 20 lipca 2012

KOLOROWE LATO...

Najpiękniejsze są zawsze kwiaty.
Nie potrzebują nic oprócz siebie...



W tym roku tradycyjnie mam cynie, ale mniejsze od tradycyjnych,takie miniaturki.
Moja Babcia nazywała je jakubinkami.









Pierwszy raz siałam kolendrę. 
Ma taki charakterystyczny zapach i już z daleka nadchodząc jest mocno  wyczuwalny.
Teraz czekam na nasionka.



I jeszcze kolorowe gazanie...
Jak małe słoneczka ...








I inne pięknotki, w tym stary kran i ja:))





















I niebo , jak bita śmietana...
Wciąż takie białe pianki przepływają nad nami...




Przyniosłam z lasu paprocie i na chwilę zostawiłam w łazience na podłodze
Z zarodników powstał taki obrazek...




I jeszcze coś dla ciała...
I dla oka ... mniam ...mniam









I zupełnie na koniec COŚ TYLKO DLA MNIE
w rekompensacie za ostatnie smutki
Jeszcze na nią czekam, a wygląda tak:

Funky Union Jack Multi Shopper




10 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty, przyjemnie odpoczywa się w takim kolorowym towarzystwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, bardzo kolorowo u Ciebie, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia , trochę weselej się zrobiło w ten deszczowy ranek.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam pojęcia jak pachnie kolendra...a lubię zapachy w ogrodzie..ślicznie wybarwiłaś zdjęcia:)))w tym roku mam bardzo mało jednorocznych kwiatów...buuuu

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kwiaty
    obraz paproci powstał śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie i kolorowo, smakowicie :) Mnie ledwo wyrastają turki, coś słabo w tym roku, pewnie winowajcą jest ta pogoda! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czarujesz kolorami! Bajka! A ta chmura jak czub bitej śmietany! Cudnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolendrę jako przyprawę. Fantastyczne zdjęcia! a paprocie zrobiły Ci niezłą niespodziankę. Obraz cudowny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zjęcia. Kwiaty masz piękne. Nigdy nie uprawiałam kolendry, więc w przyszłym roku zasieję.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Kwiaty, chmurki jak bita śmietana - naprawdę pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.