czwartek, 22 marca 2012

Pisanki w groszki:))

  Dziś kolejna tura pisanek - karczochów z materiału.
Uwielbiam groszki pod każdą postacią, więc pomyślałam o jajeczkach :)
Tym razem  bardziej kolorowo.
Materiały w te urocze kropeczki kupiłam u Małgosi z MB-Vintage.
To nie wszystkie, jakie zrobiłam, są jeszcze inne , ale nie zdążyłam ich uwiecznić aparatem.














c.d.n.




Króliczymi susami  zbliżają się Święta Wielkanocne.
Zaplanowałam już świąteczne wypieki i dekoracje. Będzie dominował kolor  błękitny  oraz inspiracje naturą.
Mam w głowie mnóstwo pomysłów. Ciekawe na ile  uda mi się wizualizacja tych obrazów.
  Od sąsiada dostałam (czytaj: "wysępiłam ") śliczny konar drzewa . Ma mnóstwo sęków i niespotykaną fakturę drewna . To będzie baza do dekoracji stołu. Oprócz tego kupiłam fajne siatkowe koszyczki, różnej wielkości i mnóstwo faszyny.
A na razie nockami  pracuję nad pisankami i innymi wdzięcznymi robótkami.
Bardzo , bardzo dziękuję za wszystkie ostatnie komentarze. Mobilizują mnie do dalszych działań na tym "pisankowym polu".
Dziękuję , że jesteście tu ze mną.....
.... I do miłego następnego razu, ma nadzieję, że niebawem...
Lecę teraz włączyć kolejną płytę Muminków na DVD , a potem czekają mnie placki ziemniaczane.

Buziaki !!





5 komentarzy:

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.