środa, 5 października 2011

Inspirujące dynie

 Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić pomysłami na dekoracyjne dynie. 
Wszystko znalezione  w sieci, większość na etsy.
Miłego oglądania :))


Na początek coś dla miłośników shabby chic, z papier-mâché i z materiału.

















A teraz coś z zupełnie innej beczki  (Monty Python)
- z włóczki  i materiału :















Dla miłośników patchworku i aplikacji :

















I wreszcie na "żywej" dyni :









Na koniec słodkie ciasteczka :



Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu własnych , wspaniałych pomysłów.




9 komentarzy:

  1. Beatko..faktycznie wyszukalas sliczne motywy jesienne..a przez chwilke myslalam ze to wszystko sama zrobilas i az mnie zatkalo ale jak ponownie przczcytalam poczatek posta to mnie olsnilo ze to zdjecia z neta ale wspaniale i kto wie czy tu czegos natychmiast nie odgapie ..dzis mam wolne a maszyna do szycia juz mnie zaprasza..Buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjecia a z dzidzia boskie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sa cudne,ale mnie najbardzej podobaja sie te prawdziwe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i pomysły! I wszystko w jednym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo pomysłowe, ale tak sobie myślę,że chyba nie warto poprawiać Natury. Dziś robiłam proste dekoracje z dyni,jej słonecznie pomarańczowy kolor jest tak energetyczny, że chyba nie pomalowałabym jej na żaden inny kolor.Te jesienne dynie to takie pigułki słońca, którego już niebawem będziemy mieli jak na lekarstwo:)...napawam się więc tym cudownym kolorem, mimo,że za oknem wciąż cudne słońce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fantastyczne pomysły :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Powalające są dynie i bardzo inspirujące;)))

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.