poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Małe różności i ważny plebiscyt

Witam serdecznie !
Cieszę się bardzo  z tak licznego udziału w mojej rocznicowej zabawie oraz witam serdecznie nowe obserwujące :)))
Ostatnio kupiłam kilka fajnych rzeczy do domu.
W mojej ulubionej ostatnio klamociarni nabyłam lakowaną mosiężną tacę ( za całe 8 zł ). Ostatnio tak jakoś zakochałam się w różnych małych i większych tackach.




W sklepie z gospodarstwem domowym kupiłam okazyjnie dwie latarenki na tealighty . Kosztowały po 12 zł za sztukę. Nie wiem dlaczego na Allego, takie same kosztują 38 zł.(alle drogo - sic!). Są w kolorze ciemnego brązu . Miłośniczki shabby chic pewnie , by je od razu przemalowały na biało , ale mi na razie podobają się własnie takie.
Osłonka na doniczkę była pierwotnie biała. Przemalowałam ją na czarno bardzo fajnym lakierem samochodowym . Dostałam od kolegi jedną puszkę w sprayu i bardzo żałuję , że tak szybko mi się skończyła. Przemalowałam kilka rzeczy, m.in. także ramki na zdjęcia, parę dzbanków , osłonek doniczkowych.
Przy okazji dokończyłam ozdabiać ramkę ze zdjęciem mojego starszego synka, na zdjęciu miał wtedy 2 latka.
Nutki pochodzą ze starego zeszytu z utworami Bacha. Dodałam małą serwetkę szydełkową.
Serduszko uszyłam niedawno , z materiału , z którego szyłam osłonkę na koszyk, pisałam o tym TUTAJ.
Zawiesiłam je w wieńcu z fraszyny .




A to mój sowi debiut :)




I na koniec :
Kilka zdjęć z przepięknej Kaplicy Trójcy  Świętej na Zamku w Lublinie, wytypowanej przez "National  Geographic" do jednego z siedmiu cudów polskich. Na prawdę warto ją zobaczyć i zagłosować w plebiscycie.
Więcej o Zamku Lubelskim i Kaplicy z freskami z XV wieku można poczytać TUTAJ

I moja wielka prośba do Was  o wzięcie udziału w tym plebiscycie.
Tak niewiele brakowało , aby Lublin został Europejską Stolicą Kultury.
Może tym razem się uda.





Wyślij SMS na numer 71001 o treści:
TR. (kod wybranej przez Ciebie nagrody) .6
kody nagród poniżej
Koszt SMS tylko 1,23 zł brutto
Plebiscyt trwa do 15 września 2011 r.


KODY NAGRÓD:
TR.ENZO.6dla nagrody w postaci plecaka Campus Enzo
TR.KUBEK.6dla nagrody w postaci kubka termicznego Campus Arima
TR.KIJE.6dla nagrody w postaci kijów trekkingowych Campus Vetrino
TR.EASY.6dla nagrody w postaci plecaka Campus Easypack 15
TR.SPIWOR.6dla nagordy w ppostaci śpiwora Campus Adventure 500
TR.ETUI.6dla nagrody w postaci wodoszczelnego etui Campus
TR.NAMIOT.6dla nagrody w postaci namiotu Campus Girona 3
TR.SAKWA.6dla nagrody w postaci sakwy rowerowej Campus
















Do miłego następnego razu :)))

6 komentarzy:

  1. Kaplicę miałam przyjemność oglądać, faktycznie robi wrażenie. Taca wspaniała, sowa rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. 8ZŁ???..SZCZĘŚCIARA..A SÓWKA FAJNA...TYLKO CZY NIE WARTO JEJ "OTWORZYĆ " OCZĘTA?POZDRAWIAM:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Qrko masz rację.Przyszyję jej małe guziczki do oczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcielo moj komentarz, wiec probuje po raz kolejny.
    W kaplicy lubelskiej nie bylam, a jest czego zalowac, ale teraz przynajmniej wiem, co warto w przyszlosci zobaczyc :)
    Ja tez bym sowce doszyla guziczki, albo zrobila na wpol przymkniete, zaspane powieki...jest slodka a ze sama kocham sowy, wiec tym bardziej mi sie podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za zdjęcia kaplicy następnym razem jak będę w Lublinie muszę tam koniecznie zajrzeć.Bravo za debiut ,sówka jest prześwietna:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, sowa fajna bo minimalistyczna, ale guziczki nadadzą wyrazu.
    Kaplica na zamku to dzieło zjawiskowe, byłam w Lublinie w styczniu. Macie piękne zabytki, jest co zwiedzać. Dlatego warto zagłosować.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim świecie☺
Jestem ciekawa Twoich wrażeń.